MOK podsumował 2014 rok. Również, jeśli chodzi o funkcjonowanie naszego profilu www.facebook.com/MOKwKK. Wszystkich, którzy jeszcze nas nie polubili - zachęcamy, by zrobić to jak najszybciej. |
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem, z którego jasno wynika, że w każdym miesiącu 2014 roku pojawiały się nowe osoby, które odnajdywały nasz profil i klikały "lubię to". Najwięcej było ich w czerwcu, bo aż 132 osoby. Znajdziecie w nim również informacje o tym, kto jest naszym fanem, (osobą, która polubiła nasz profil), ilu nowych fanów pojawiało się każdego miesiąca, jaka jest ich charakterystyka (w jakim kraju i mieście mieszkają, jakiej są jest płci i w jakim są wieku). Warto również zapoznać się z tym, jakie posty umieszczamy na Facebooku. Co miesiąc liczba podejmowanych przez nas akcji przekracza 1500! Wśród nich:
• informacje reklamujące nasze wydarzenia, pisane wprost na głównej tablicy (tzw. zmiany statusów),
• podpinane do danej informacji filmiki i zdjęcia,
• linki do innych stron
• notatki dotyczące zaplanowanych przez nas wydarzeń.
Średni zasięg pojedynczej informacji oscyluje wokół kilkuset osób. W tabeli wskazaliśmy posty cieszące się w danym miesiącu największą popularnością. Łatwo zauważyć, że Dni Miasta 2014 i zdjęcia wykonane przez Anię Kochet zostały otwarte 35466 razy!
Pobierz raport
